Нова версия на софтуера подобрява ефективността при събиране на вземанията
ЕОС Матрикс модернизира своя кол център, за да повиши ефективността на работа на екипите си по събиране на вземанията и удовлетвореността на клиентите. Компанията за управление на вземанията вече разполага с нов софтуер, внедрен от Парафлоу Комуникейшънс.
Направен е ъпгрейд на всички компоненти на настоящия кол-център, базирани на платформата Cisco Unified Contact Center Enterprise. Добавени са и допълнителни портове за изходящо набиране, поясниха от Парафлоу.
Чрез последната актуална версия на софтуера е постигнато подобряване на алгоритъма за изходящи кампании. Всичко това повишава производителността на агентите при провеждане на изходящи кампании.
Допълнителна полза за управлението на кол центъра е подобрената система за „исторически справки”. Тя оптимизира планирането на ресурсите и оценяването на натоварването на операторите. Към системата вече има и опция за клиентски разработени справки, чиято идея е да подобрява мониторинга на ресурсите.
Източник: Technews.bg