top of page

ЕОС Матрикс модернизира кол центъра си

Нова версия на софтуера подобрява ефективността при събиране на вземанията



ЕОС Матрикс модернизира своя кол център, за да повиши ефективността на работа на екипите си по събиране на вземанията и удовлетвореността на клиентите. Компанията за управление на вземанията вече разполага с нов софтуер, внедрен от Парафлоу Комуникейшънс.


Направен е ъпгрейд на всички компоненти на настоящия кол-център, базирани на платформата Cisco Unified Contact Center Enterprise. Добавени са и допълнителни портове за изходящо набиране, поясниха от Парафлоу.


Чрез последната актуална версия на софтуера е постигнато подобряване на алгоритъма за изходящи кампании. Всичко това повишава производителността на агентите при провеждане на изходящи кампании.


Допълнителна полза за управлението на кол центъра е подобрената система за „исторически справки”. Тя оптимизира планирането на ресурсите и оценяването на натоварването на операторите. Към системата вече има и опция за клиентски разработени справки, чиято идея е да подобрява мониторинга на ресурсите.


Източник: Technews.bg

bottom of page